- bycie nauczycielem nie jest dziś takie proste prawda?
- robisz sobie wyrzuty, że nie jesteś tak skuteczna jak chciałabyś być?
- zastanawiasz się jak pogodzić pracę wychowawcza i edukacyjną i mieć przy tym dobre relacje z dziećmi?
- trudno Ci znaleźć równowagę między stanowczością, a życzliwością?
- masz dość trudności z walką o ciszę czy zaangażowanie grupy w pracę?
Okazuje się, że są dość proste sposoby na to, by
- mieć poczucie spełnienia w roli nauczyciela niezależnie od poziomu edukacyjnego w którym pracujesz
- widzieć sukcesy i zadowolenie uczniów
- mieć pewność, że robimy wszystko by wychować dziecko na mądrego, odpowiedzialnego człowieka.
Proponujemy różne rodzaje warsztatów, które umożliwiają zdobycie wiedzy i jej przećwiczenie. Pracujemy w grupie nauczycieli w formie warsztatu otwartego – dla chętnych lub organizowanego dla kadry konkretnej placówki
Pozytywna dyscyplina w klasie/grupie
– warsztat wstępny
Na spotkaniu dowiesz się:
1. jakie są podstawy dobrej i skutecznej relacji z dzieckiem?
2. co dzieje się w głowie dziecka w różnych sytuacjach i jaki masz na to wpływ?
3. jak zadbać o to by zminimalizować sytuacje konfliktowe w grupie dzieci i między dziećmi, a dorosłymi
Warsztat odbywa się w różnych miastach i trwa 2-2,5 godziny
Poniżej lista zapisu chętnych na warsztat w Lublinie
Zapisz się na listę chętnych >
POZYTYWNY NAUCZYCIEL
– relacja i efektywność
14 godzin szkolenia w formie weekendowego spotkania lub kilku kilkugodzinnych.
Program w telegraficznym skrócie:
1. Nauczyciel uprzejmy i stanowczy w tym samym czasie – jak to osiągnąć
2. Dlaczego dzieci źle się zachowują czyli 4 błędne cele zachowania
3. Kary a skupienie na rozwiązaniu
4. Zachęta, pochwała i ich wpływ na kompetencje dzieci
To podstawy do funkcjonowania twojej klasy/grupy w nurcie pozytywnej dyscypliny.
Jakie odniesiesz korzyści?
Zrozumiesz jak swoją komunikacją i podejściem wpływasz na zachowanie dzieci, z którymi pracujesz.
Nauczysz się rozpoznawać przekonania w głowach dzieci i traktować je tak, by te przekonania zmieniać
Poznasz konkretne techniki, dzięki którym dobra relacja z dziećmi i pobudzenie w nich odpowiedzialności przełoży się na twoją efektywną i łatwiejszą pracę
Pracujemy w stałej grupie nauczycieli. Dostajesz wiedzę i uczysz się narzędzi. Wprowadzasz w swojej klasie/grupie. Na kolejnym spotkaniu dyskutujemy jaki to dało efekt i uczymy się kolejnych narzędzi. Jeśli zechcesz – dyskutujemy o twoich konkretnych wyzwaniach i szukamy ich rozwiązań.
Zobacz listę miejsc i terminów >
Pozytywna Dyscyplina jest metodą wychowawczą rozwijaną od ponad 30 lat na świecie i od 5 lat w Polsce. Jej korzenie sięgają psychologii indywidualnej austriackiego psychoterapeuty Alfreda Adlera, który jako jeden z pierwszych zainteresował się jednostką w szerszym kontekście społecznym i uważał, że wszyscy ludzie mają jedno podstawowe pragnienie: chcą czuć, że przynależą i że są ważni.
Jest niezwykle skuteczna, oparta na wzajemnym szacunku i miłości